equalrights.blogg.se

"Some values most be universal, like human rights and the equal worth of human being."

kort info om mig

Publicerad 2016-05-15 01:35:04 i Allmänt,

Hej och välkommen till min blogg!
 
En liten kort presentation av mig;
20-årig tjej som bor i Malmö och pluggar mänskliga rättigheter. Som har en stor dröm om att göra världen till en bättre och rättvis värld för alla.
Denna bloggen kommer inte vara en "vanlig" blogg där jag kommer skriva hur min dag har varit (om det inte är något speciellt som hänt som jag vill dela med mig av). Den kommer mer vara som en dagbok, där jag kommer skriva om mina tankar kring saker jag tycker är viktiga och brinner för.
 
Jag har enda sedan jag var liten drömt om att arbeta med människor, hjälpa människor som behöver den extra hjälpen. Jag har alltid drömt om att alla ska ha lika rättigheter och möjligheter, och leva ett liv i fred, utan krig och konflikter.
 
Jag hoppas ni kommer tycka om min blogg och förhoppningsvis förstå vad jag vill få ut av den :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Börjesson

Hej! Bloggen drivs av en tjej som pluggar mänskliga rättigheter och drömmer av att göra världen till en bättre plats, även lika rättigheter och möjligheter för alla! Något som kommer synas mycket här i bloggen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela