equalrights.blogg.se

"Some values most be universal, like human rights and the equal worth of human being."

Long time no see

Publicerad 2017-06-11 21:14:04 i Allmänt,

Ops.. ett år senare heheh
 
Ber om ursäkt men har helt glömt av bloggen men har haft ganska mycket för mig. Flyttat för fjärde (!) gången, men detta är sista, trivs superbra här :-). Här även pluggat 45 hp denna termin samt åkt ganska mycket till Stenungsund på grund av olika anledningar. Sorry men ska försöka förbättra mig över sommaren!
 
Ja sist jag skrev var för cirka ett år sedan och då berätta jag att jag ska plugga ledarskap och organisation, vilket jag gjorde, woho! Det var en rolig kurs och som jag förhoppningsvis kommer använda mig av i framtiden. Däremot blev det ingen praktik för mig, var på några intervjuer men kom inte längre.. Men jag pluggade genusvetenskap och children's rights. Genusvetenskap jag säger bara WOW, vilken kurs. Jag har lärt mig så otroligt mycket, om samhället och hur skev världen verkligen är. Den har fått mig att tänka ur ett helt annat perspektiv. Jag är så otroligt glad att jag läste den kursen och rekommenderar alla att läsa den!
 
Så vad händer just nu... Jag är fortfarande kvar i Malmö, i cirka en vecka till, jag jobbar nämligen som värvare, superkul! Så otroligt stolt över mig själv att jag sökte detta jobbet. Jag tror (och hoppas) att jag kommer att utvecklas jättemycket som person. Samt att jag gör en skillnad och en bra sak. Så otroligt tacksam, glad och stolt för denna chans jag fått!
 
Annars är mina planer för sommaren att jobba på Willys hemma i Stenungsund, gå på 2 konserter, coldplay och håkan, wiho!!! Ska även försöka hitta idé på vad jag vill skriva på min C-uppsats... Wish me good luck...
 
Aja, mycket text här nu men vill bara meddela att I'm back!!
Vi hörs snart!
 
xoxo, Lisa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Börjesson

Hej! Bloggen drivs av en tjej som pluggar mänskliga rättigheter och drömmer av att göra världen till en bättre plats, även lika rättigheter och möjligheter för alla! Något som kommer synas mycket här i bloggen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela