equalrights.blogg.se

"Some values most be universal, like human rights and the equal worth of human being."

Sommarlov

Publicerad 2016-06-09 19:53:00 i Allmänt,

Hej!
 
Ledsen att det var ett tag sedan jag skrev något här, har haft fullt upp med plugg och åkande till Stenungsund, som jag ska vara i över sommaren!!
 
I alla fall,
första året på malmö högskola är nu avklarat! Detta år har gått så fort och har endast två år kvar!
 
Är så otroligt glad att jag hittade detta program, precis det jag tycker är intressant och som är så VIKTIGT - mänskliga rättigheter.
 
Nästa år har vi valbar termin dvs. vi får söka praktik, utlandsstudie, egna kurser.
 
Har valt ledarskap organisation, vilket jag hoppas jag kommer in på till hösten! Vill gärna praktisera till våren, skulle vart väldigt roligt och lärorikt! Så det är mitt mål i sommar, att hitta ev. praktikplats!
 
Håll tummarna för att jag kommer hitta något bra :-)
 
xoxo,
Lisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Börjesson

Hej! Bloggen drivs av en tjej som pluggar mänskliga rättigheter och drömmer av att göra världen till en bättre plats, även lika rättigheter och möjligheter för alla! Något som kommer synas mycket här i bloggen

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela